fredag 18 januari 2013

Fixarfrasse i SanFran

Nu har det redan gått vad som känns månader sedan nyår.
Men innan jag sätter igång med skrivandet om vad som händer här i LA, bara sammanfatta första veckan i San Francisco.
Kortfattat...Anländer. Ingen rast eller ro, utan hela den veckan är ett enda mishmash av Saris som leker fixarfrasse. Fixar allt från bil, försäkring, mobil, alla dem där små detaljerna som man ju hakat upp sig på här i livet och måste ha. Hur kass jag än må vara på mobilen, blev jag förvånad över hur handikappad jag kände mig efter bara en vecka utan.

Första frukosten på lilla franska cafeet på Greenwich! JODA hade ju precis själva kommit hem från sin resa, fanns ingen mat hemma, men gav oss en anledning att käka frukost ute
Och ja...vi ser jättepigga ut ;-)

 Och just denna morgon var det ju nyår!
Senare på kvällen åt vi finmiddag på...vafan var det nu?...jag har redan glömt....portugisiskt eller något...Turkiskt? ...nej, jag hade seafood iallefall
GÖTT var det!

Sen var det dags för partaj hos JODA!
Kass som jag är tog jag inga bilder. Och kass som Johanna är har hon inte skickat mig några som hon tog.
Så jag snodde den här från en annan

Vi struntade i att gå ut, vilket var det bästa valet! Hemmafester är alltid roligast :-)
Vi blev ett bra gäng, Johanna David,deras kompis Blake, hans tjej Nat och hans syskon med respektive.
Gick upp på taket på 12 slaget, vilket har en GRYM vy av stan!
Var så himla glad att bara vara där, och fira nyår med min pallo
Efter 12 slaget gick vi in igen och lekte drinking-games till näst inpå morgonkvisten.

2013, du kommer bli ett bra år

4 kommentarer:

  1. Jättekul att bloggen kommer igång nu!!!
    Dela dina upplevelser med oss <3 Toppen!!

    SvaraRadera
  2. Fan va fuuuult!! :-)Och det var jaaaavlarrr vad alla tooootar om kort! Om jag avlider av stress ar det alla som tjotar om korts fel :-) hehe....jag har iallafall lagt in dom pa datan sa jag lovar att skicka dom snart!! Puss min fixarfrassesaris

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  3. PS> Franska cafeet ligger pa Chestnut
    Ps2> Det var ARABIAN NIGHTS vi at pa, sa arabiskt!

    SvaraRadera