söndag 20 januari 2013

Friscobilder

Som sagt har veckan i San Fran blivit ett enda stort virrvarr av fix varvat med asgod mat varje kväll :-)
Solen lös varenda dag. Solen gör mig glad, sol...åå så jag saknat dig!
 Nu har jag ju inte varit i Japan, men California-sushi är så god att man dör lite varenda gång man äter den.
Om jag vill välja min sista måltid, skulle det lätt bli california-sushi...

 En av kvällarna tog JODA mig till ett....ånej..vad var det? Afghansk...eller....etiopisk....restaurang.
Verkligen inte nåt för gemene Svensson. Men jag älskar at testa äventyrlig mat!
På dessa ställen äter man som seden, utan kniv och gaffel, med händerna.
Just denna rätten fick man på en sorts Nan-pannkaka, kött, och lite röror runtom. Supergott!

 En annan kväll åt vi Mexikanskt käk. Också nåt av det bästa jag haft!




Jag och min fina pallo åt frukost i väntan på att bilen "smogades"

1 kommentar:

  1. ja... du kommer igång!! Så intressant läsning!!
    puss o kram

    SvaraRadera