måndag 21 januari 2013

MTV Cribs hos Saris - Hosted by Johannis






3 kommentarer:

  1. HAHAHA... Vilken jävla nörd jag är!! :) Kunde la fixat maj lite iallafall. Ful tofs. Jag får blir lite mer Amerikansk och se sådär jätte uppfixad när jag presenterar!

    SvaraRadera
  2. Alltså... *asgarvar*... NI är bara för underbara och söta!!! Kussarna har lägenhetsvisning, precis det jag ville se!!
    Ni hör ihop.. vet ni det?... Sötnosar!!
    Tycker faktiskt också det är ett coolt och bohemiskt ställe, MEN jag skulle ramla ner för trappan varje natt när jag ska på toan! hehe
    kram mitt hjärta!! / mamma

    SvaraRadera
  3. Nääääääj!! Ni glömde ju filma på taket!!! VILL JU SEEEEEE!!
    Upp med dig på en gång och lägg in en snabb snygg film från taket nu, så blir jag 100 procent nöjd mamma!! kram

    SvaraRadera